En sak jag reagerade på efter presskonferensen är att det var väldigt lite kommentarer av arten typ hur hamnade man i det läget man är nu? Ingen av journalisterna där verkade våga ställa en kritisk fråga. Råkade man bara få skulder på 80 miljoner?
Sedan så är man lite nyfiken på om man verkligen ville låna mer pengar från en av bankerna eller om man redan från början var inställd på rekonstruktion.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
En sak jag reagerade på efter presskonferensen är att det var väldigt lite kommentarer av arten typ hur hamnade man i det läget man är nu? Ingen av journalisterna där verkade våga ställa en kritisk fråga. Råkade man bara få skulder på 80 miljoner?
Sedan så är man lite nyfiken på om man verkligen ville låna mer pengar från en av bankerna eller om man redan från början var inställd på rekonstruktion.
Redigerad kommentar