Tycker PK var bra på så sätt att det mesta förklarades på ett så enkelt och bra sätt som möjligt, känner jag. Det var bra pratat från Tommy, Mats & Lars.
Alla insåg allvaret till slut. KK (döden) eller Rekonstruktion (fortsätta leva).
Jag är glad att vi fortfarande lever. Hockeyn är, trots allt, nr 1 här i regionen. Nu gäller det att samtliga bevisar det också på alla plan.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Alla insåg allvaret till slut. KK (döden) eller Rekonstruktion (fortsätta leva).
Jag är glad att vi fortfarande lever. Hockeyn är, trots allt, nr 1 här i regionen. Nu gäller det att samtliga bevisar det också på alla plan.
Redigerad kommentar