hubbenorlen: Tack för upplysningen! Har varit en nervkittlande och nervös period senaste tiden men för första gången på länge känner jag mig förväntasfull.
Ser riktigt fram emot AS-premiären! Juniorerna tror jag kommer betyda och prestera mycket för organisationen. De lär ju inte vara speciellt dyra i drift heller.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
hubbenorlen: Tack för upplysningen! Har varit en nervkittlande och nervös period senaste tiden men för första gången på länge känner jag mig förväntasfull.
Ser riktigt fram emot AS-premiären! Juniorerna tror jag kommer betyda och prestera mycket för organisationen. De lär ju inte vara speciellt dyra i drift heller.