1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614965 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1578278

Sv: Silly Season 13/14
Älska Hallin !!!!! Kommer inte bli besviken på honom om han ville testa ett år utomlands heller han kommer ju isf tillbaka !!

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 13/14
Snoop:Precis! killen har gjort sin bästa säsong i karriären sett till spelet och klart som fan man unnar honom, att hämta hem pengar i utlandet! Och ska man vara ärlig känns det som slöseri på resurser att Hallin ska flytta ner till AS när vi inte ens satsar på återtåg! Killen är värd sina pengar, han kan komma tillbaka när vi satsar igen, skulle inte bli arg om han lämna iaf, men jävligt glad om han stanna, men endå lite retande på psyket, Stannar Hallin så blir det säkert att vi snubblar på målsnöret och då börjar man tänka "om vi bara hade haft den och den".

Redigerad kommentar


Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer