+ 6
Inlägg: 1578404
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK:s ekonomi
hubbenorlen: Hempen är också inne på det där, förlorarmentaliteten, jante regerar. I det här fallet är det förvisso inte särskilt bra, tvärtom är det mesta som rör Timrå IK f.n åt helvete. RED DEVIL har kanske även privata skäl att vara upprörd, som fordringsägare. Vad vet jag? Det kanske är anledningen till hans bitterhet.
Dock blir jag så in i h-e less på dels HS-gnället (det är vare sig färre skribenter här nu jmft med för typ 10 år sen eller sämre kvalité på det som skrivs. Snarare tvärtom) dels när vi själva, lagets Supportrar, också måste ägna oss åt att sparka in vidöppna dörrar.
Jag fattar inte vad man vill uppnå med det? Samla ihop en mobb irl om man är så j-a bitter och tåga mot kansliet ist för att kräkas här. Här vill vi prata nystart och försöka hitta de mikroskopiska korn av positivism som möjligen kan finnas.
Dock blir jag så in i h-e less på dels HS-gnället (det är vare sig färre skribenter här nu jmft med för typ 10 år sen eller sämre kvalité på det som skrivs. Snarare tvärtom) dels när vi själva, lagets Supportrar, också måste ägna oss åt att sparka in vidöppna dörrar.
Jag fattar inte vad man vill uppnå med det? Samla ihop en mobb irl om man är så j-a bitter och tåga mot kansliet ist för att kräkas här. Här vill vi prata nystart och försöka hitta de mikroskopiska korn av positivism som möjligen kan finnas.
Redigerad kommentar
+ 4
Det gnälls nåt förbannat i den där staden med omnejd. Det klagas och snackas skit tamefan hela tiden.
Det är liksom aldrig bra.