1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614731 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1578492

Sv: Timrå IK:s ekonomi
T T: Men alltså, den där listan...om det är dom utbetalningar som omfattas av lönegarantin betyder det att Timrå fortfarande betalar sisådär 200 papp i månaden till gamla spelare? Då kan man snacka om att släpa efter. Lind, Cassel och Gahn spelade ju inte förra året precis.
Herreminje. Snacka om att leva på kredit. Graden av pinsamhet är smärtsam.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK:s ekonomi
Bragd-Birger: Det kan inte tänkas att det är löpande pensionsutbetalningar?

Sv: Timrå IK:s ekonomi
Bragd-Birger: Man undrar ju lite vilka som suttit och beviljat tidigare styrelser ansvarsfrihet på dessa grunder?

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.