Inlägg: 1578838
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 13/14
hubbenorlen: viss ironi i mitt inlägg :)
omdömet så ju att han var rätt duktig på det mesta...:)
omdömet så ju att han var rätt duktig på det mesta...:)
Tror att det är spelare på den här nivån vi kan förvänta oss i förstakedjan.
Allsvenskan har har nog ett bättre rykte bland spelare än vad många tror.
Kanske inte så mycket för kvaliteten på ligan, utan för möjligheten att nå Elitserien.
Redigerad kommentar