Laken: Vad svamlar du i, han är ju en energispelare. Det är inte inställningen det är fel på. Han har bara inte kvar spetsen tycker jag.
Inlägg: 1578929
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 13/14
dr-nix: Då tycker vi olika. I min bok är han absolut ingen energispelare.
+ 1
Sv: Silly Season 13/14
dr-nix: Dessvärre har det väl varit hyfsad soppatorsk på den energin de senaste säsongerna. Med några kortare perioder som undantag. Hans inställning på isen, kroppsspråk etc har lämnat oerhört mycket i övrigt att önska.
+ 3