+ 1
Inlägg: 1578933
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 13/14
dr-nix: Först beskriver du Hedström som "energispelare" för att minutrarna efteråt skriva att han varit "relativt anonym för det mesta".
mikenomad: Jo han blev aldrig riktigt lik sig själv efter perioden i Anaheim. Den senaste perioden i Timrå blev aldrig så lyckad som man hoppats på med facit i hand. Han glänste i några matcher men var relativt anonym för det mesta.