1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614700 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1578946

Sv: Silly Season 13/14

Laken: Precis härliga personligheter, hockeyhjärta för klubben, men han är bra i omklädningsrummet, osv osv, det vinner man inga sm guld med. Som superfalle skulle ha sagt: Hur fan tänkte dom när Corso fick gå?

Hoppas att det är slut på gammla skitspelare som Hagos, Söderström, Hedström, Erixsson trots att han är ung....


Svarskommentarer

Sv: Silly Season 13/14
diffe: Erixon kommer att utvecklas. Han är ung än. Jag är trött på onyanserade Sebbe-hatare och hoppas han kommer tillbaka i framtiden när både han och vi är bättre.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.