I kväll är man en djävulsk stor och stark blågul Viking - Heja Sverige och tack som fan för detta första VM-guld på hemmaplan någonsin! Fuck Schweiz, jävla joddlare... Kanon! Vi är bäst! Fuck off resten av världen... Sweden rocks!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
I kväll är man en djävulsk stor och stark blågul Viking - Heja Sverige och tack som fan för detta första VM-guld på hemmaplan någonsin! Fuck Schweiz, jävla joddlare... Kanon! Vi är bäst! Fuck off resten av världen... Sweden rocks!