Inlägg: 1579891
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK:s ekonomi
Timrå Icon: Vi är nere i skiten och vänder nu. All medialogik säger att vi inom kort är gunstlingar igen. Tippar att rubrikerna om ett år domineras av rubriker där vi är hockeysveriges hetaste lag. I positiv bemärkelse.
Redigerad kommentar
+ 8
Resten är nog en promenad i parken