1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614700 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1580134

Sv: Silly Season 13/14
mikenomad: Finns ju ingenting att diskutera ens. Det som är fascinerande i det här fallet är att ingen hugger på Persson, men de hugger på Dahlroth verkar det som. Persson kanske gick under sportchefernas radar förra året? Blev ju skadad i sin bästa tid och var inte alls lika bra när han kom tillbaka, i och med lagets nedgång.

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 13/14
ersson: Möjligen så att man ser en gynnsammare potentiell utvecklingskurva hos Dallas jmft med RP. Men då ska den bli verklighet också, så här långt handlar det om en färdig, kompetent es-back (RP) och en valpig pojkspoling med stagnerad kurva (Dallas).

Redigerad kommentar


Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.