1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614703 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1581180

Sv: Silly Season 13/14
Timrå Icon: Om man inte heter Leksands IF och lyder under helt egna premisser. och kan fläska på med dopade plussiffror, gå från utskällda i media till gullegrisar på nanosekunder och satsa mot SM-guld, rekordmatcher etc några ynka månader efter ruinens brant och långfingret mot alla fodringsägare utan att någon höjer ögonbrynen längre...

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 13/14
mikenomad: Är du seriös? Timrå gör i princip samma sak som Leksand. Om elitlicenskriterierna fokuserat på rättvisa hade ingen av klubbarna fått beviljad elitlicens.

Sv: Silly Season 13/14
mikenomad: Jo men frågan är om inte det där är början på slutet ändå för dem.....de har till skillnad från oss inte lärt sig ett skit

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.