1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614704 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1581195

Sv: Silly Season 13/14
mikenomad: Jag får be dig att läsa igen. Det finns principiella likheter, och stora skillnader. Två föreningar som levt över sina tillgångar, rekonstrueras på andras bekostnad, och sedan vill bedriva bästa möjliga verksamhet utifrån förutsättningarna. Den ena föreningen spelade högt (kalkylerade sannolikt med rekonstruktion) och gick upp, den andra försökte hitta en balans men åkte ur.

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 13/14
Kongo: Aasså.. på papperet ser ju inte LIF ut som potentiella guldaspiranter, snarare snäppet svagare än i HS. Sen kan ju representanter prata om/drömma om guldåldrar

Sv: Silly Season 13/14
Kongo:

Jaha.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.