mikenomad: Och bara för symbolikens skull borde vi tillverka en JÄTTE örn och bränna den likt bock-fan i Gävle! Sedan kan du och jag sitta eldvakt och grilla korv på efterglöden och dricka pilsner till morgonen
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
mikenomad: Och bara för symbolikens skull borde vi tillverka en JÄTTE örn och bränna den likt bock-fan i Gävle! Sedan kan du och jag sitta eldvakt och grilla korv på efterglöden och dricka pilsner till morgonen