1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1581734

Sv: Apropå nånting...

mikenomad: Man kanske måste tänka lite utanför lådan? Ta det ett steg till. Vi kanske måste sälja rättigheterna till varumärket Timrå IK till ett företag? Exempelvis Timrå IK Eon, Timrå IK Permobil eller Timrå/ICA (fasen det lät nästan bra).  

Något måste göras iallafall.


Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Timrå Icon: Ja, det går inte att leva över sina tillgångar hur länge som helst vilket vi fick erfara. Och det är den värld klubbhockeyn på elitnivå befinner sig f.n...en kapprustning över sina tillgångar och det kommer landa med brak hos fler som sagt. Så nog behöver tankar leta sig utanför lådor helt klart...

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...