1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615023 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1581765

Sv: Apropå nånting...
jå1: Ja eller 6-7 lag. Men då vi spelade i es var det bara max fem lag som var intressanta ändå.
Det blir kortare och billigare resor både för spelare och oss supportrar.
Man kanske inte ska ha så många matcher i grundserien som det var i es heller för att slippa lunken...

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Timrå Icon:   16 lag , 8 i var pool.  Møter de i sin pool 4 ggr (2 hemma 2 borta) samt de i andra poolen 2 ggr - 1 hemma 1 borta = 42 matcher i grundserien - sedan slutspel på det - 4 bæsta f var pool kanske. Øvriga får gøra upp om kvalplatser, eller ta semester

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...