Berglund: Haha! Jag tror jag har några varmkorvar jag kan torka om det är någon som är sugen på ölkorv. Tror till och med jag har några lättöl vi kan spetsa. Det kommer att bli en riktig fest det här :-)
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Jag tror jag har några varmkorvar jag kan torka om det är någon som är sugen på ölkorv.
Tror till och med jag har några lättöl vi kan spetsa.
Det kommer att bli en riktig fest det här :-)