"Därmed ska det inte vara någon fara för elitlicensen, menar Timrå IK:s klubbdirektör Lars Nolander.
– Det egna kapitalet klarar vi, men det är nu det stora jobbet börjar. Det är nu vi ska få intäkterna; det är nu vi ska sälja reklam, få folk att köpa årskort och komma och se på hockey, säger han."
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
"Därmed ska det inte vara någon fara för elitlicensen, menar Timrå IK:s klubbdirektör Lars Nolander.
– Det egna kapitalet klarar vi, men det är nu det stora jobbet börjar. Det är nu vi ska få intäkterna; det är nu vi ska sälja reklam, få folk att köpa årskort och komma och se på hockey, säger han."