1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1583540

Sv: Allsvenskan 2013/2014

Hahl Bundy: Bra! Jag lägger inte på plattan för jag hade faktiskt inte läst de där.

Gillar Jens Westins svar på förväntningar inför säsongen;

"Det är många spelare som lämnat och det är många unga spelare i laget, så det är svårt att säga. Men bara för att man kommer från SHL så ska man inte tro att det går lätt, HockeyAllsvenskan är en bra serie. Vi får inte underskatta någon. Ödmjukhet är jätteviktigt. Det är viktigt att inte hetsa tillbaka till SHL utan att ha tålamod, satsa ungt och låta det ta den tid som behövs."


Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.