tjugo8: Citerar Jimmy från twitter: Bra fart, hyfsad offensiv, lite "tunnelseende", skadebenägen.
En rätt habil SHL-forward om du frågar mig. Ingen stjärna och tror inte att han lär spruta in poäng men tror inte han kommer göra bort sig som bredd i Brynäs.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
En rätt habil SHL-forward om du frågar mig. Ingen stjärna och tror inte att han lär spruta in poäng men tror inte han kommer göra bort sig som bredd i Brynäs.