El_loco: sista platsen, det var tal om 2-3 nordamerikaner först (med backen Wade inräknad) men på senare tid har man bara pratat om en till värvning (om jag inte misstolkat artiklarna där Nubben blivit frågad om detta)
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
El_loco: sista platsen, det var tal om 2-3 nordamerikaner först (med backen Wade inräknad) men på senare tid har man bara pratat om en till värvning (om jag inte misstolkat artiklarna där Nubben blivit frågad om detta)