1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614990 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1584172

Sv: Silly Season 13/14

Vad mysigt det känns när det börjar dra ihop sig igen!

Tja, vad ska man tro om sista(?) gubben in då? Jag tror att Nubben och tränarstaben gärna ser en center med fina händer. En spelare som kan styra upp ett powerplay. Sen kan jag mycket väl tänka mig att Nordgrens rehab följs med intresse och att han mycket väl kan bli en joker i november. Något säger mig att hans fjolår, ålder och skadebenägenhet inte lockar de SHL-lag som kommer att vilja stärka trupperna i vinter.

Ganska självklart inlägg kanske många tycker, men jag är jävligt ringrostig och har inte kört nån som helst jävla äckelbarmark i sommar!


Svarskommentarer

Sv: Silly Season 13/14
JobbaPuck: Joooobba HB joooobba!!!

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer