1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1584950

Sv: Apropå nånting...

mikenomad: Det håller jag med om, vi som inte bor i kommuner där våra favoritlag faktiskt kommer ifrån bör ha rätt att begära att den aktuella kommunen går in och tar sitt ansvar i denna fråga. Blir så jävla irriterad över att Övik sitter och betalar för nån jävla skola i Husum.

Jag har väl aldrig någonsin blivit glad över att en Husumbo kan läsa eller inte. Men jag har blivit jävla glad över MODO emellanåt.


Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
spud: hellre museum än husum!

Sv: Apropå nånting...
spud: Exactemundo, vi förstår varandra till fullo. På pricken som jag känner. Sen vet jag inte om Modo och Timrå är särskilt jämförbara i sammanhanget. Även om även Modos arena är placerad i en liten byakommun så är det väl mig veterligen ingen större och bättre bemedlad kommun som varit intresserad av att ta i det där laget med tång ens...

Redigerad kommentar


Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer