Timrå Icon: Var i Timrå med kunder i helgen och den nedbrunna grillen kom på tal. "Försäkringsbedrägeri, den där jäveln har inte haft en kund på flera år. Var dit en gång när jag var bakfull och skulle ha en 150. Fan, gubben kunde inte göra burgare, slängde på halva grönsakslandet....gurka, tomat och annan skit. När brorsan skulle ha en lövbit fick han sallad och rostad lök till!! Det går ju inte, fattar ju vem som helst..."
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer