Skarin: Den tanken är nog inte helt avlägsen. Även om jag hoppas att vi kommer att fightas i mitten.
Inlägg: 1584986
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
JobbaPuck: Tror att tanken på en kamp i mittens rike med Asplöven ligger närmast till hands när jag tänker efter.