1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615023 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1585049

Sv: Silly Season 13/14
hubbenorlen: Själv hängde jag upp mig på följande:
"....och om någon av de yngre i laget kan ta ett större kliv än förväntat."
Känns som ett litet kryphål från den utlovade värvningen. Gör man bedömningen att ytterligare någon av våra ungtuppar kan tänkas hålla för AS-spel så kan det bli alternativet. Och precis som du är jag luttrad realist van att ställa förväntningarna så lågt som möjligt. Därav mitt siande.

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 13/14
mikenomad: Skulle det vara så att någon av de unga tar det där extra klivet, så inte mig emot. Det sparar vi ju en jävla massa pengar på.
Vi har ju iofs hoppats förgäves på såna kliv de senaste åren, men nån gång måste det ju hända.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...