1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615023 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1585053

Sv: Silly Season 13/14
hubbenorlen: Ja väljer vi en av våra och det slår väl ut...då är det lika med bingo, jackpott, u name it. Det är ju det optimala. Min farhåga ligger i att man i iver att spara så mycket som möjligt övertolkar sådana framsteg och släpper fram ytterligare en junis. Inget ont om vår tilltvingade budgetsatsning på egna förmågor, det kan säkert betala sig om ett antal år, men här och nu är det inte medelåldern i laget vi behöver hålla nere. Jag tänker strikt sportsligt nu, inte ekonomiskt, och då är det nåt lite mer meriterat och erfaret med åtminstone hyfsat pålitlig poängproduktion på seniornivå vi behöver.

Redigerad kommentar


Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...