Undra vem den sista forwardsvärvningen blir, måtte det bli en renodlad målskytt. För någon sådan ser jag tyvärr inte i dagens trupp. Ska vara Hult , men det räcker inte.
Inlägg: 1585476
Svarskommentarer
Sv: SCA cupen 2013
fredriko74: Skulle vara trevligt men det var tydligen nåt vajsing med ekonomin.
+ 1
Sv: SCA cupen 2013
fredriko74: Ja det blir nog jämnt imorgon.
Jag gissar att den här cupen avgör mycket för Nubbens sista värvningar
Jag gissar att den här cupen avgör mycket för Nubbens sista värvningar
+ 1