Inlägg: 1585558
Svarskommentarer
Sv: SCA cupen 2013
Simmalugnt: Iihlahti har gjort några svettiga räddningar. Men med reservation för att det är typsnittet som spökar så tycks man ha lyckats stava hans namn IILAHATI på matchtröjan.
Vi spelar energiskt och frejdigt om än stundtals något naivt. Det är dock inte så lätt när man får sitta i utvisningsbåset hela tiden. Fast det är nog rätt lika för båda lagen känns det som.
Jag vet att det är försäsong för domarna också men om detta ger en fingervisning om vinterns bedömningsnivå så blir jag grinfärdig. Det kan knappt kallas hockey längre.