1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1585565

Sv: SCA cupen 2013
Förrvirring i slutet. Med en minut kvar och underläge 0-2 börjar Sundsvallsklacken sjunga "Segern är vår". Timråklacken kontrar med "Sundsvall, ni är sämst i stan" (De är väl också ensamma i stan.) som övergår i "Timrå, vi är bäst i stan!" (Förvisso sant för kvällen men det lät jävligt märkligt.)

Svarskommentarer

Sv: SCA cupen 2013
Simmalugnt: Enligt Sundsvall fans var det en "enkel seger" att vinna klackmatchen :)

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.