1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1585742

Sv: Stöd klubben - köp årskort!!

T T: Man har väl budgeterat med 1300 årskort och 3300 åskådare? Klara det första är en god väg för att nå det andra. 3300 åskådare inkluderar ju även en del biljetter som går via företagsspons till exempel. Varenda loge och olika sponsorpaket genererar ju ett antal "sålda" biljetter varje match. Sålda årskort + sålda lösa biljetter + sponsorbiljetter = minst 3300 då om de tänkt rätt. Har jag inte läst något om att budgeterad publikintäkt med 3300 åskådare per match motsvarar en intäkt på 80 kronor biljetten?

3300 i arenan blir tufft om det det inte går hyggligt bra från start.


Svarskommentarer

Sv: Stöd klubben - köp årskort!!
El Maco: Ja 3300 känns hårt. En bra start som sagt så kan det gå¨.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer