erathoo: Jag tror att kollapsen berodde på att skallarna inte kunde hantera icke-kunnandet. Det måste man jobba på. Spela konsekvent efter sin gameplan, även då man möter bättre motstånd. Inte uppfinna nya sätt att förlora på.
Bragd-Birger: jo, det stämmer ... var lite det jag menade också, hur hanterar man att man inte räcker till - frustrationen/improvisationen i fredags var inte rätt metod....
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer