Jockz: Skarp men hackig bild
Inlägg: 1587429
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Ser att det verkar bli all time low i Premiären hemma för Modo ikväll. Så kan det vara.
Sv: Apropå nånting...
Så skulle man ha haft ett gäng transatlanter. VIK's låg bakom 3 av 4 mål mot oss och nu ikväll redan 2 av 2.
Sv: Apropå nånting...
VIK-BIK 2-0 efter 4 minuter. Proffsen i Västerås är riktigt bra, inget snack om saken.