-
Senast: Förlust mot Växjö Lakers HC
SCA Arena, 1-3 (1-1,0-1,0-1)
Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
+ 10
- Silly Season 2026-27 (5170)
- Apropå nånting... (188106)
- Timrå IK:s organisation (248)
- U20 (1022)
- Timrå IK - Växjö Lakers 2026-03-14 (547)
betala för att ta oss till närmsta "hemmamatch..."
Sedan tillkommer entré och återresa. Och då är det bara till den
närmaste matchen...
Ska man till GBG eller Gävle så kostar det ännu mer... Eller inte för
att tala om resorna till Timrå... Hugaligen.
Och inga supporterbussar så långt ögat når. Fatta hur jävla bra ni
har det med en supporterklubb som fixar resor till jävla snikpris...
Men det kanske är så att fattiga människor (alltså dom som inte
blir fattiga på att stötta TIK) är tråkigare människor än dom som
får lägga ut 1000-tals kronor på att kunna följa älskade Timrå IK.
140 spänn!!! Det är fan bara vad pinnen kostade till mitt
"sömmerskesydda hembygge" Fick väl pröjsa en sådär 1000 spänn
för den flaggan... Men jävlar vad kul det är att vifta!
Men vi som offrar hela vår ekonomi på att följa Timrå kanske
älskar bättre än alla snåljåpar på "hemmaläktaren" För
bortaklackarna rockar fortfarande bäst. Minns V-ås, Brynäs,
Huddinge...
Lägg för helvete av och gnäll nu!!!