1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1588980

Sv: Apropå nånting...

...så har jag roat mig med att räkna ut vad det kostar att se alla Timrå IK:s matcher på tv/dator.

Bara sep-okt måste man betala 700 kronor till Hockeyallsvenskan Play (eftersom dom inte har något abonnemang), 500 kronor till Viaplay och 300 kronor till S24.
Det blir en totalkostnad på 1500 kronor, alltså 750 kronor i månaden.
Kostnaden för säsongen blir då, om man förutsätter att detta fortsätter, runt 5200 kronor.
Detta är ju vansinne. Nästan dubbelt så dyrt som Csports och betydligt mer roddigt och otillgängligt.
 

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
hubbenorlen: Ja det är illa, jag trodde i min enfald det skulle räcka med att ha ett viaplay abonemang för att se dom flesta bortamatcherna med några enstaka s24 köp.

Redigerad kommentar


Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer