+ 2
Inlägg: 1589542
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2013-09-27
El Maco: Nä, vad säger ni, Patrik Nevalainen från blå nästa säsong?
2 points ikväll. Nöjd? Nä självklart icke! Hade Löven ett anfall i spel fem mot fem i sista perioden?
2 points ikväll. Nöjd? Nä självklart icke! Hade Löven ett anfall i spel fem mot fem i sista perioden?
+ 1
Gorkyman: Jag hade frågetecken på målvaktssidan men känner mig lugn där. Bra värvat Nubben!
Nu är det spets-spets-spets som gäller. Om Nordgren är frisk nog att träna med Modo (som svämmar över med forwards) kan man ju hoppas att han faktiskt kan dyka upp i Timråtröja. Lär behöva öronmärkta pengar för en värvning av en elitforward men med det här laget och stabiliteten i grundspel som börjar komma på plats kan det ju komma att värma till i en del hockeyhjärtan med sponsorbudget igen.