1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614701 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1590561

Sv: Apropå nånting...
Jobbigt värre för fetto-Mattias och för fejkboob-sambon nu när han tvingas vila från hockeyn...

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Dream Team:
Hade han lyssnat på sina lagkamrater som sa att axelskydden inte var lakritsbåtar hade kanske axeln hållit.

Sv: Apropå nånting...
Dream Team: Ja, shit. Jag avundas inte henne. Tänk att ha en rastlös och uttråkad Karlsson vankande runt hemma i ett halvår med armen i mittella. "Jag är hungrig" "När blir det mat?" "Finns det glass hemma?" "Jag är så sugen på godis. Kan inte du åka och köpa?" "Ska du inte ha hela din pizza? Kan jag få resten, jag är mer hungrig? "

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.