1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614705 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1590778

Sv: Timrå IK - Asplöven HC 2013-10-03
Bragd-Birger: 3-7 matchen på Hovet vill jag minnas att jag också var på. Om det var den matchen så har jag två minnen.

1: Vi ledde inledningsvis och klacken levde om hyfsat. När bajen vände blev det knäpptyst och bajenklaclrn hånade med "Ni bara sjunger när ni leder"

2: När matchen skulle till att börja drog allas ögon mot en av öppningarna mot läktarna. Där stod en vinglandes och snorpackad Bulla iförd en 70-tals TIK-matchtröja och skrålade "TIMRÅ...TIMRÅ...TIMRÅÅÅÅ"

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.