+ 2
Inlägg: 1590807
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Asplöven HC 2013-10-03
OK, första ggn man testar HA play, men det hörs inget.....är det bara jag..?
+ 1
Icke desto mindre är det - som typ alla matcher hittills denna ganska underbara säsong - en högintressant match. För första gången får Timrå gälla som favorit. Hur hanterar laget det?
Förhoppningsvis går man in och bara kör. Högt tempo från nedsläpp, rejäla tag i närkampspelet och många avslut. Då kommer jag att sitta nöjd. Blir det sedan några mål och kanske rentav två, tre poäng, så...blir aftonen helt jävla ultimat.
Kom igen Timrå!