+ 3
Inlägg: 1591510
Svarskommentarer
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2013-10-05
DJ Hemp: hoppas som du, men vänd på det.. Många poäng har kommit mot lag vi inte ska ja skuggan av en chans mot..
Det är okej om vi hänger kvar i HA ett tag och sedan höjer ambitionerna, men jag blir bara så less på alla dessa hedersamma förluster på sistone. Hur vore det med en hedersam vinst som omväxling?