Jaji, motståndet från den blekingska skärgården - med U-båtstendens - må vara oss övermäktigt, men det är bara att knyta hockeyhandsken i fickan och ge järnet. Precis som Giffarna i måndags, som besegrade Superettans serieledare.
Jag drömde för övrigt att Timrå vann med just 1-0 i natt. Detta fungerar dock inte som mitt förhandstips i kväll...
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
El Maco:
Jaji, motståndet från den blekingska skärgården - med U-båtstendens - må vara oss övermäktigt, men det är bara att knyta hockeyhandsken i fickan och ge järnet. Precis som Giffarna i måndags, som besegrade Superettans serieledare.
Jag drömde för övrigt att Timrå vann med just 1-0 i natt. Detta fungerar dock inte som mitt förhandstips i kväll...