Bragd-Birger: Se länk. Riktigt starkt att ruska fram ett tifo till en onsdagsmatch mot Karlskrona.
Den enda linje marknadsföringsmässigt jag kan se att man skulle kunna köra med från TIK:s sida för att kanske locka lite mer folk är att det bara är de som är riktigt hardcore som kör på nu. Att man får vara del av en kult. Med risk för att låta som en pinsam farsa med bakvänd keps så ska det vara coolt att gå på matcherna. Att man samlas i den känslan. Jag kan inte se någon annan väg. Det går, precis som Smokey skrev, inte att tjata tillbaka folk eller att varje hemmamatch gnälla över lite publik.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Bragd-Birger: Se länk. Riktigt starkt att ruska fram ett tifo till en onsdagsmatch mot Karlskrona.
Den enda linje marknadsföringsmässigt jag kan se att man skulle kunna köra med från TIK:s sida för att kanske locka lite mer folk är att det bara är de som är riktigt hardcore som kör på nu. Att man får vara del av en kult. Med risk för att låta som en pinsam farsa med bakvänd keps så ska det vara coolt att gå på matcherna. Att man samlas i den känslan. Jag kan inte se någon annan väg. Det går, precis som Smokey skrev, inte att tjata tillbaka folk eller att varje hemmamatch gnälla över lite publik.