1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1592353

Sv: Timrå IK - Karlskrona HK 2013-10-09
JobbaPuck: Bästa matchen jag sett med Timrå på flera år. Eufori.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Karlskrona HK 2013-10-09
Hahl Bundy: Riktigt kul att se. Synd bara på publiken. Med en normal utdelning mot DIF, Asplöven och Rögle hade vi haft 5-6 pinnar till och då legat trea. Fördelen med ett ungt lag är att man inte gräver ner sig utan kör trots motgångar.

Sv: Timrå IK - Karlskrona HK 2013-10-09
Hahl Bundy: Min reflektion efter att ha kommit hem från matchen och varvat ner lite: Så här roligt har det inte varit med hockey på många, många år.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer