El Maco: Den där matchen hemsöker mig fortfarande. Vi lämnade arenan när det var 10 min kvar. Fanns ingenting... ingenting... som tydde på nån förändring. Bedrövligt. Vi for hem till Härnta...satte på Radiosporten och fick höra allt live.
När vi var vid Midlanda o det stod 3-4 övervägde vi att vända men det skulle aldrig gå... trodde vi. Jag tackar fortfarande min klasskompis Ulrikas älskade man för vändningen på rinken. Jag satt i bilen vid Bye rast när vi vann. Sen dess lämnar jag aldrig en arena innan slutsignalen går.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Fanns ingenting... ingenting... som tydde på nån förändring. Bedrövligt.
Vi for hem till Härnta...satte på Radiosporten och fick höra allt live.
När vi var vid Midlanda o det stod 3-4 övervägde vi att vända men det skulle aldrig gå... trodde vi.
Jag tackar fortfarande min klasskompis Ulrikas älskade man för vändningen på rinken. Jag satt i bilen vid Bye rast när vi vann.
Sen dess lämnar jag aldrig en arena innan slutsignalen går.