1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614896 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1593247

Sv: Apropå nånting...
Nu visas ett för mig fruktansvärt tråkigt hockeyminne i Cmore. Timrå mot DIF i sjunde och avgörande matchen våren 2005. Vi borde fan ha fixat det där. Hade ledningen med 2-0 och skapade hur många chanser som helst att avgöra matchen. Fy fan vad jag blir förbannad när man ser den där skiten i andra perioden igen... Hata Djurgården!!!

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Djurgården är ett för mig jävla bajslag i flera avseenden. Ett satans borgarbrackornas lag från Östermalm som Reinfeldt och andra diverse moderatäckel håller på och tillika mästarnas mästare inom hockeyn. Det är ta mig fan för vidrigt. På sätt och vis är det helt jävla otroligt att de har åkt ner i HA, men mig inte emot... Jävla överklassfittlag, dra åt helvete!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer