1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614703 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1594384

Sv: Timrå IK - Malmö IF 2013-10-19
mikenomad: Ja men det var ju hedersamt det här som vanligt....

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Malmö IF 2013-10-19
Bigthelin: Mycket hedersamt. Egentligen inte så mycket att orda om. För dåligt PP, bra arbetsinsats, medioker domarinsats åt båda håll. Men det räcker för Malmö att glimta till i PP några gånger plus att vi bjuder på lite därutöver så är det kört..

Sv: Timrå IK - Malmö IF 2013-10-19
Bigthelin: Men Modo vann iaf till slut och det tycker jag var kul så man kan känna lite stolthet som västernorrlänning.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.