mikenomad: Ja men det var ju hedersamt det här som vanligt....
Inlägg: 1594384
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Malmö IF 2013-10-19
Bigthelin: Mycket hedersamt. Egentligen inte så mycket att orda om. För dåligt PP, bra arbetsinsats, medioker domarinsats åt båda håll. Men det räcker för Malmö att glimta till i PP några gånger plus att vi bjuder på lite därutöver så är det kört..
+ 1
Sv: Timrå IK - Malmö IF 2013-10-19
Bigthelin: Men Modo vann iaf till slut och det tycker jag var kul så man kan känna lite stolthet som västernorrlänning.
+ 1