1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614708 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1594399

Sv: Timrå IK - Malmö IF 2013-10-19
För övrigt börjar jag tröttna på den här j-a serien. Ryktet om HA:s passion och glamour är betydligt överdriven. En skicklig mediahype av främst Viasat och kvällstidningarna...

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Malmö IF 2013-10-19
mikenomad: Är inte impad alls av HA.
Även om vårat gäng har mycket vilja så saknas kunnandet.... SM i felpass o taskiga avslut är en del av vardagen denna säsong tyvärr. .. och våra seriekonkurrenter är inte speciellt imponerande spelmässigt heller.
Antingen känner man bara av jet-laggen från seriebytet eller så har HA blivit enormt mycket sämre i år.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.