Inlägg: 1594422
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Malmö IF 2013-10-19
mikenomad: Ja här vet man vet att man har en bra fest när grannarna kommer å klagar hahaha!!
Kulltorp är bra på trycket!
Kulltorp är bra på trycket!
+ 1
Som sig bör i en lägre serie kan tilläggas. SHL ÄR en morot, här vill vi inte stanna längre än nödvändigt. Men jag inser att nödvändigt i vårt fall innebär minst 5-10 år...