1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614700 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1594422

Sv: Timrå IK - Malmö IF 2013-10-19
BlackBay: Precis. Allt är faktiskt jävligt mycket sämre. Den idrottsliga kvalitén, inramningen och stämningen på matcherna, arenorna, engagemanget hos gemene man för lagen etc.

Som sig bör i en lägre serie kan tilläggas. SHL ÄR en morot, här vill vi inte stanna längre än nödvändigt. Men jag inser att nödvändigt i vårt fall innebär minst 5-10 år...

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Malmö IF 2013-10-19
mikenomad: Ja här vet man vet att man har en bra fest när grannarna kommer å klagar hahaha!!
Kulltorp är bra på trycket!

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.